Monitoring Bezpieczeństwa Najmu i Badanie Satysfakcji z Najmu
Monitoring Bezpieczeństwa Najmu i Badanie Satysfakcji z Najmu
To jedne z naszych podstawowych narzędzi, wspierające naszą misję zwiększania bezpieczeństwa najmu. W swej istoscie są bardzo proste. Nasi praconicy, kontaktują się z użytkownikami serwisu, którzy posiadają wykupiony certyfikat. Efektem tych rozmów jest ślad w naszym systemie.
To rozwiązanie ma działanie:
- w czasie teraźniejszym - świadomość podpisania umowy z osobą objętą programem Rzetelny Najem oznacza, możliwość takiego kontaktu. I już od początku tej pierwszej umowy strony muszą dotrzymywać jej warunków co zostanie odpowiednio odzwierciedlone w programie - elektronicznej formie systemu poleceń / rekomendacji. Efekt ten mogą wzocnić sami uczestnicy podrkeślająć swoje uczestnictwo w programie i idące za tym skutki - korzyści i ryzyka.
- w czasie przyszłym - w wyniku korzystania z tych narzędzi strony budują swoją renomę w systemie, co w efekcie sprawia, że dobrze oceniane nieruchomości i najemcy zyskują
Monitoring Bezpieczeństwa Najmu
Monitoring polega na kontakcie z najemcą i właścicielem nieruchomości. Sam fakt, kontaktu, tego, że pracownik programu zadzwoni i zapyta czy wszystko jest ok, jest ważne z punktu widzenia budowy bezpieczeństwa. Mówiąc inaczej, ktoś z zenątrz zapyta czy wszystko jest ok. I jedyne co muszę zrobić to uczestniczyć w programie wykupując certyfikat.
Badanie Satysfakcji z Najmu
Rozwinięciem monitoringu jest Badania Satysfakcji z Najmu. Skoro już monitorujemy bezpieczeństwo warto byłoby je ocenić i wówczas odbywa się wystandaryzowana ankieta jakościowa. Jej efektem jest potem ocena punktowa użytkowika (najemcy) bądź nieruchomości.
Więcej o Badaniu Satysfakcji z Najmu można przeczytać w artykule.